اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل پایان یافت.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.
طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جریان سفر رئیس جمهور رئیسی به پکن، چندنکته در تبلیغات رسمی برجسته شد. یکی استقبال رسمی بود که از مصادیق «آفتابه لگن هفت دست» بود و چیز تازه‌ای نبود به ویژه آنکه رئیس جمهور چین حاضر نشد تا کنار خودروی رئیس جمهور کشورمان بیاید. دوم اینکه بر اجرائی شدن قرارداد همکاری ۲۵ ساله دو کشور تأکید شد که آنهم اولاً به مثابه وعده سرخرمن است.
ضمن اعلام نتیجه سی ونهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ (مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱)، به اطلاع می‌رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این میزان از تحقق برنامه‌های توسعه به معنای آن است که اگر کار را رها می‌کردیم خود به خود ۲۵درصد اهداف محقق می‌شد، حتی شاید اگر دخالت نمی‌کردیم بیش از اینها می‌شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
مشهد ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۵ سال قبل تاکنون حرف‌هایی که امروزه شهرداران کلانشهرها مطرح می‌کنند به صورت مستمر تکرار شده، این به دلایل آن است که قدرت حل مسئله را از دست داده‌ایم.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارمندان اضافه شود.
جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان را در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
کمیسیون عمران مجلس پس از گذشت ۲ ماه از حادثه متروپل، گزارشی را در رابطه با این حادثه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کردند و به بررسی جزئیات این حادثه پرداختند.
نظر به این که تفاهم صورت گرفته با چین از نظر شکلی یک "برنامه جامع" همکاری بلند مدت بین دو کشور محسوب می‌شود و در حقیقت یک نقشه راه همکاری است، لذا در سایر مراجع قانونی کشور بررسی شده است. بدیهی است در صورت تبدیل این "برنامه جامع" همکاری به "موافقتنامه" رسمی میان دو کشور، مطابق قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای حج را پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت همان نرخی است که دو سال پیش توافق شده بود و ایران‌ایر موافقت کرد که بر اساس همان قیمت امسال پروازهای حجاج را انجام دهد.
مدتی است که در شبکه های اجتماعی مطالبی دست به دست می شود که مضمون آن بیانگر مصرف بسیار زیاد برق یخچال فریزرهای خانگی است؛ مطالبی که در آنها ادعا می شود مصرف یک دستگاه یخچال فریزر خانگی به به تنهایی از 200 کیلووات ساعت بیشتر است و لذا مشترکان خانگی امکان مصرف برق در چارچوب الگو را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ